2019(e)ko ekainaren 7(a), ostirala

ABENTURA HONDARRIBIAN!

Joan den ostegunean eta ostiralean Hondarribian egonaldia egin genuen Magale Ikastetxeko HH 5 urte eta LH 1.go eta 2. mailako lagunak. Motxila eta lo zakuak hartuta parrandaz beteriko bi egun paregabe pasa genituen. Lehenengo egunean lagunekin jolastu eta etxetik ekarritako bazkari goxoak jan genituen, Hondartzan jolas dibertigarrietan aritu ginen eta pittin bat txukundu ondoren aterpetxean afaldu eta pijamak jantzita aldresbeskeritxoak egin genituen… eguna aerki lo eginez bukatu genuan. Bigarren egunean gosaldu ondoren herritik Gikana Mariñela egin genuen, haze parrak bota genituen… eta amaiera bezela bazkari indarberritzailea jan genuen aterpean. Hori abentura bizi genuen, leher eginda baina poz pozik bukatu genuen!! El jueves y viernes los amigos de E.I. 5 años y 1. y 2. de E.P de Magale Ikastetxea fuimos de excursión a Fuenterrabia. Cogimos las mochilas y los sacos de dormir y pasamos 2 días estupendos llenos de parranda. El primer día jugamos con los amigos y comimos la rica comida que habíamos llevado de casa, luego fuimos a hacer jugamos en la playa, y después de ponernos un poco ”txukunas” cenamos en el albergue e hicimos unas pocas trastadas…¡Terminamos el día durmiendo de maravilla!. El próximo día desayunamos y hicimos una ginkana Marinera por el pueblo, vaya risas que echamos… y para terminar recuperamos fuerzas comiendo en el albergue. ¡Vaya aventura hemos vivido estos 2 días, hemos acabado cansados pero lo hemos pasado genial! HONDARRIBIA HH5- LH 1-2